Боротьба з паліями за чисте повітря від Isobar та Amplifi Ukraine в національній кампанії “Нам цим дихати”
Щовесни та восени в повітрі разом з димом зависає питання: "Як цим дихати?" І справа не в традиційному вересневому шашликуванні чи вихлопних газах старих камазів — проблема значно глибша.
Сезонне спалювання бур’янів шкодить усім нам, тож наша громада вирішила долучитися до всеукраїнського соціального проєкту «Нам цим дихати». «Нам цим дихати» наголошує, що спалювання листя — це погано, і заохочує населення до альтернативних методів перероблювання бур’янів — компостування. Двічі на рік українці власноруч занурюють нас у димову завісу. Їхня звична сезонна традиція спалювати листя, гілки та бур’яни перетворюється на справжню екологічну катастрофу. Деякі такі багаття знищують сотні гектарів лісів, полів і домівок.
За даними дослідження Gradus, 39,4% українців продовжують спалювали суху рослинність. А 52% паліїв навіть не знають про небезпеку від такого способу! Тож, організатори проєкту зосередилися на шкоді диму для здоров’я. Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine, разом з громадською організацією Центр розвитку інновацій та ПРООН запустили масштабну інформаційну кампанію, що прагне закликати громади компостувати бур’яни та листя замість спалювання. Юлія Карпушина, СЕО Amplifi Ukraine, ініціаторка Проєкту: «Ми впевнені, що глобальну проблему потрібно вирішувати на глобальному рівні. Тому ми вивчили аудиторію наших «паліїв» та розібралися, як до них достукатися.
Розмову зі старшим поколінням ми ведемо через соціальні ролики та освітні сюжети на їхніх улюблених телеканалах медіа груп Інтер та Україна. Аудиторію середнього віку ми залучимо через діджитальні ресурси Google, Facebook, а також цілу низку локальних лідерів на кшталт Gismeteo, Megogo, Admixer, Starlight Digital тощо. А молодь? Її ми «вербуватимемо» в агентів змін, адже, згідно з даними Gradus, 20% людей, які перестали палити бур’ян, зробили це на прохання дітей та онуків.» Шлях команди проєкту «Нам цим дихати» – емоційна комунікація з кожним з обраних сегментів цільової аудиторії: 1) старшого покоління із господарством і 2) дітей та онуків для впливу на бабусь, дідусів та інших родичів. Анна Жуковська, СЕО Isobar Ukraine: «Креативну ідею Проєкту надихнула позиція "Онуки — то святе", бо турбота про майбутнє онуків мотивує старше покоління сильніше за турботу про власний добробут.
Разом із продакшеном Cashmere Films наша команда створила серію роликів із головними героями — дітьми. Граючись на задимлених дитячих майданчиках, вони закликають бабусь та дідусів не палити листя та бур’ян, а послуговуватися альтернативним методом – компостуванням. Наша задача – не залякати українців, а дати їм корисну альтернативу». Як правильно компостувати? Цьому навчать прості та зрозумілі листівки-інструкції. Деталі на сайті: https://намцимдихати.укр