Комісія з питань наповнення бюджету
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань наповнення бюджету
селищної територіальної громади
1. Комісія з питань наповнення бюджету селищної територіальної громади (далі – комісія) є постійно діючим дорадчим органом, що утворюється при виконавчому комітеті Нижньосірогозькій селищній раді.
2. Комісія група у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, законодавчими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами, рішеннями ради та виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, а також Положенням про комісію.
3. Основні завдання та напрями діяльності комісії
- сприяння діяльності органів виконавчої влади з питань пов’язаних із своєчасною і повною сплатою податків до бюджету селищної територіальної громади;
- підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань із своєчасною і повною сплатою податків до бюджету селищної територіальної громади;
- вивчення податкової бази місцевого бюджету;
- аналіз стану виконання суб'єктами господарської діяльності зобов'язань по сплаті податків, зборів до місцевого бюджету;
- визначення спільних заходів стосовно пошуку додаткових джерел наповнення місцевого бюджету та погашення заборгованості.
- забезпечення взаємодії з органами прокуратури з метою вжиття заходів впливу до керівників підприємств, організацій, установ та підприємців з числа фізичних осіб, за порушення вимог чинного законодавства
4. Права та обов’язки Комісії:
4.1. Відповідно до основних завдань та напрямів діяльності Комісія має право:
- одержувати інформацію та інші дані , необхідні для діяльності Комісії від державної податкової служби, Пенсійного фонду України;
- отримувати інформацію та інші дані від підприємств, установ і організацій, суб’єктів підприємницької діяльності з числа фізичних осіб, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
- запрошувати на засідання Комісії керівників підприємств, установ і організацій, суб’єктів підприємницької діяльності з числа фізичних осіб та фізичних осіб для розгляду фактів порушення чинного законодавства, щодо своєчасної та в повному обсязі сплати податків до бюджету селищної територіальної громади
4.2. Комісія зобов’язана:
- здійснювати моніторинг щодо надходження платежів та внесків до бюджету;
- вживати ефективних заходів з метою максимального залучення податкової бази;
- інформувати в установленому порядку про виявлені факти порушень чинного законодавства органи прокуратур, інші органи, в сферу компетенції яких знаходиться контроль за дотриманням податкового законодавства.
5. Організація роботи Комісії
5.1.Основною формою роботи Комісії є :
- проведення засідань комісії ( при необхідності можуть проводитись виїзні засідання)
5.2. Засідання Комісії :
- проводяться за рішенням голови комісії, по мірі надходження інформації, але не рідше ніж один раз на місяць.
- підготовку матеріалів для розгляду на засіданні комісії забезпечує її секретар;
- засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш, як половина її членів;
- на засіданнях комісія розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції, які фіксуються у протоколі засідання комісії.
Пропозиції та рекомендації комісії приймаються простою більшістю голосів членів робочої групи, що присутні на засіданні. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос головуючого на засіданні комісії.
6. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності групи здійснює Нижньосірогозька селищна рада.