A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Житлова комісія

ПОЛОЖЕННЯ

про житлову  комісію виконавчого комітету

Нижньосірогозької селищної ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті Нижньосірогозької селищної ради (далі Комісія).

Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету селищної ради.

         Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, «Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями сесії та  рішеннями виконавчого комітету Нижньосірогозької селищної ради  та цим Положенням.

 

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

Відповідно до покладених  завдань Комісія з житлових питань:

1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний  облік при виконкомі селищної ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.

2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:

  • взяття громадян на квартирний  облік,
  • включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень,
  • зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  • розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень,
  • переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);
  • обміну квартир та ін.;

3. Готує проєкти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.

4. Оформляє  ордери на житлові приміщення.

5. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.

6. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню.

7. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення  виявлених порушень.

8. Формує житлові справи.

9. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.

10.Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі.

11.Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

12.Проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.

13.Вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

 

ІІІ. ПРАВА КОМІСІЇ

1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів селищної ради, житлово-експлуатаційних організацій всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

 

IV. РОБОТА КОМІСІЇ

1.Засідання комісії скликаються в міру необхідності і оформляються протоколом. Протоколи підписують усі члени комісії.

2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

V. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.

Голова комісії:

  • здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
  • веде особистий прийом громадян;
  • веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;
  • вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

Заступник голови комісії:

  • виконує доручення голови комісії;
  • у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.

Секретар житлової комісії

  • готує проєкти рішень виконкому;
  • веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;
  • вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

Відповідає за:

  • прийом документів від громадян;
  • ведення і оформлення протоколів засідань;
  • підготовку засідань;
  • оформлення та видачу ордерів;
  • формування житлових справ.
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
  • проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення.

Члени комісії:

  • беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов та виконують окремі доручення голови комісії.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь