По роботі відділу житлово-комунального господарства та благоустрою селищної ради визначається стан благоустрою по всій громаді.
Адже комунальні послуги для населення є першочерговою потребою, а приведення якості їх надання до належного стану – нашою першочерговою задачею. Для цього необхідно спланувати поетапне проведення ремонтних робіт: водопроводів, вуличного освітлення, дорожнього покриття вулиць, під’їздів та інших робіт, які необхідно провести в населених пунктах громади. Відпрацювати весь перелік робіт відповідно до існуючих селищних програм.
Не менш важливим є й санітарний стан населених пунктів громади та створення належних умов, які дадуть змогу жителям дотримуватись тих самих правил благоустрою. Серед таких умов - облаштування контейнерних площадок, місць для стоянки автотранспорту, організація вивозу твердих побутових відходів, тощо.
Тож, 15 квітня селищний голова Дмитро такаджи провів нараду з працівниками відділу житлово-комунального господарства та благоустрою селищної ради. Під час спілкування він наголосив, що їм необхідно бути ініціаторами впровадження нових методів роботи та усунення недоліків. Більше спілкуватися з мешканцями громади, планувати зустрічі для вивчення проблем, проведення роз’яснювальної роботи про поводження з твердими побутовими відходами, дотримання правил благоустрою та ознайомлення з іншими нормами та правилами, що діють на території громади. На наглядних прикладах Дмитро Такаджи представив увазі присутніх теперішній санітарний стан центральних вулиць селища та зауважив на необхідності у найкоротші терміни вирішити питання зі стихійною торгівлею на території селища.
Завершуючи нараду Дмитро Такаджи висказав сподівння, що працівники відділу житлово-комунального господарства врахують всі надані рекомендації та зауваження, застосують у ході роботи, що дасть змогу отримати швидкий, наглядний результат. І вже скоро люди йдучи на роботу будуть бачили плід роботи бригади з благоустрою, а прийдучи додому – отримувають якісно надані комунальні послуги з водопостачання, водовідведення та вивозу сміття.