A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Проведено вебінар для методичної спільноти вчителів фізики та астрономії на тему «Використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики»

Дата: 05.05.2021 08:05
Кількість переглядів: 445

Із метою популяризації природничо-математичної освіти проведено вебінар для методичної спільноти вчителів фізики та астрономії на тему «Використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики»

У межах плану заходів відділу освіти, культури, молоді та спорту Нижньосірогозької селищної ради щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року Нижньосірогозьким центром професійного розвитку педагогічних працівників 30 квітня 2021 року було проведено вебінар для методичної спільноти вчителів фізики та астрономії на тему «Використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики».

Консультант Центру Валентина Серган акцентувала увагу освітян на інтеграції суспільних, природничих і технічних знань. Вона наголосила, що людині вже недостатньо знань лише в одній галузі науки, неможливо вивчати одне, не торкаючись іншого. Тому зростає роль знань людини у сфері суміжній зі спеціальністю наук й уміння комплексно застосовувати їх під час вирішення різних завдань.

З питання «Використання міжпредметних зв′язків на уроках фізики» виступив голова методичної спільноти вчителів фізики та астрономії, вчитель Першопокровського ліцею Віталій Лагода. Він розкрив шляхи здійснення міжпредметних зв'язків, аспекти зв'язку фізики і біології та презентував як забезпечити інтеграцію на уроках фізики у 7 класі (тема уроку «Фотометрія. Сила світла. Освітленість»), 9 класі («Доза радіоактивного випромінювання. Природній радіоактивний фон») та 11 класі («Атомна енергетика України. Альтернативні джерела енергії»).

Олексій Шокарєв, вчитель фізики Вільненського ліцею, показав практичне використання міжпредметних зв’язків фізики з екологією на прикладах проектних робіт учнів: «Розрахунок кількості палива, яке необхідне для опалення в будинку», «Розрахунок вартості електричної енергії, що витрачається під час користування споживачами у моїй сім'ї протягом місяця», «Види забруднення атмосфери» та інші.

Ольга Патер, вчитель фізики Нижньоторгаївського ліцею, розкрила питання «Використання ІКТ на уроках фізики». У своїй роботі вчитель надає перевагу You-tube каналу «Цікава наука» та «Фізика від Побединського». Важливе місце на уроках фізики займають симуляції з інтернет-ресурсу PHET. Також, вона порадила використовувати симуляції з ресурсу PHET на смартфоні, завантаживши з PlayMarket спеціальний застосунок «Експерементаріум». Звернула увагу, що додаток «AR Solar System» можна використовувати на уроках астрономії або позакласних заходах.

Підсумовуючи засідання, Валентина Серган зазначила важливість підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін та формування у здобувачів освіти належного рівня природничо-математичної компетентності. Вона подякувала всім учасникам, які підготували виступи та поділились досвідом роботи з використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики, а також присутнім вчителям, які долучилися до обговорення.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь