Проект за жіноче здоров’я крокує Україною.
Благодійний фонд «Квітна» спільно з зірками шоу-бізнесу, спорту та бізнесу ініціював проведення в Україні соціальної кампанії з боротьби з раком молочної залози — «Обіцяй собі берегти себе».
Рак молочної залози — один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жінок. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності — пізня діагностика. В той час як в країнах Європи та США виживаність становить 95-98%.
Українки не повинні помирати від виліковної хвороби!
Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проекті: Сходи до мамолога — збережи життя.
«Обіцяй собі берегти себе» — соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії — здорова і щаслива українка. Врятувати одне життя — значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проект носить назву: Обіцяй собі берегти себе.
Участь у проекті беруть відомі українські жінки. Наші зірки власним прикладом показують, що важливо берегти себе і проходити обстеження. Це не страшно, не боляче, займає не більше однієї години часу, це потрібно робити регулярно і всім. Кожна з учасниць проекту — кумир для тієї чи іншої українки, тому їх меседжі часто працюють краще, ніж попередження лікарів.
Проект уже підтримали 15 відомих і впливових українок, з іменами яких можна ознайомитися за посиланням: https://kvitna.org/promise/
Завдяки цій кампанії Благодійний Фонд «Квітна» має намір допомогти кожному українцю усвідомити особисту відповідальність за своє здоров’я і сформувати культуру профілактики раку молочної залози. В Україні дуже низький рівень поінформованості про РМЗ. Про цю хворобу соромляться говорити, рідко озвучують, про неї мовчать. Необхідно глобально і загальнонаціонального підняти питання захворювання, а головне — профілактики раку молочної залози.
Щодо результативності, наприклад, після трьох років впровадження кампанії, за словами київських мамологів, кожна 8 жінка, що вперше приходить на обстеження, робить це після побаченої соціальної реклами БФ «Квітна». Саме це свідчить про правильно обраний шлях і дає мотивацію все більше і більше розповідати українкам про правила збереження здоров’я.
Благодійний фонд «Квітна» закликає підтримати проект ЗМІ, комерційні та державні структури, кожного працедавця і кожного члена суспільства.
Тільки спільними зусиллями ми можемо врятувати життя українських жінок.
Будь-яка додаткова інформація та відповіді на питання:
0504124750 Олена
fond@kvitna.org