Взяли участь в обласній конференції педагогічних працівників «Освіта Херсонщини – 30: складові успішності – безбар’єрність і якість».
26 серпня делегація Нижньосірогозької селищної територіальної громади взяла участь в обласній конференції педагогічних працівників «Освіта Херсонщини – 30: складові успішності – безбар’єрність і якість».
З привітальним словом до учасників Конференції звернувся перший заступник голови облдержадміністрації Андрій Шибаєв. Він відзначив: «Питання якісної та доступної освіти є пріоритетним як у кожній окремій громаді, так і в області в цілому. Адже реформуючи освітню галузь, ми сприяємо розвитку людського капіталу, який є основою економічного розвитку Херсонщини та України».
На конференції пролунали виступи, присвячені визначенню завдань, що стоять перед освітянами області, суспільством та владою для успішної реалізації освітньої реформи. Серед них – «Розвиток людського капіталу – мета освітньої діяльності та запорука розвитку економіки Херсонщини», «Школа без бар’єрів – безпечна громада: якісна освіта для кожного в умовах децентралізації», «Якісна освіта: інноваційні виміри навчання інтелектуальної еліти нації», «Школи Херсонщини у просторі взаємодії з наукою», «Опорний заклад – простір особистого зростання учня й професійного зростання вчителя», «Цифровізація шкільної науки: виклики і можливості» та «Школа для всіх, освіта – для мене».
Крім того, були визначені завдання на 2021-2022 навчальний рік «Освіта Херсонщини – 2022: вектори успіху». Серед них – реалізація проєктів програм «Спроможна школа для кращих результатів», «Безпечна і дружня до дитини школа», а також – створення умов для всебічного розвитку учня для комфортної суспільної інтеграції.
Андрій Шибаєв закликав освітян та управлінців і надалі дбати про створення якісного та комфортного освітнього простору: «Ми маємо і надалі рухатись у напрямку розвитку освітньої інфраструктури, покращуючи якість організації освітнього процесу в закладах освіти в умовах пандемії, створюючи інклюзивний простір, модернізуючи базу шкіл та садочків, вдосконалюючи середовище для розвитку вмотивованості та зацікавленості вчителів».