Запровадження та вдосконалення системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство» обговорили на селекторній нараді
З метою оптимізації надання послуг та враховуючи сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем й інформаційних технологій, Державна казначейська служба України з 2015 року працює над запровадженням та вдосконаленням системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство» через веб-ресурс.
Ситуацію, яка склалася на Херсонщині обговорили на обласній селекторній нараді під головуваням заступника голови обласної державної адміністрації Андрія Шибаєва, в якій взяв участь селищний голова Дмитро Такаджи разом із заступниками та керівниками відділів селищної ради.
Зокрема, станом на початок поточного місяця в Казначействі області обслуговуються 1718 установ. А загальна кількість відкритих рахунків – 9 706. Як заначив начальник Головного управління Державної казначевської служби у Херсонській області Ігор Шепелєв, значне навантаження на органи Казначейства складає обслуговування місцевих бюджетів області.
Так, за останніми даними, на початок листопада 2021 року розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів в області через систему дистанційного обслуговування за допомогою ПТК «Клієнт Казначейства - Казначейство» укладено 75 % договорів. Проте активними користувачами програмного продукту є лише 39% розпорядників коштів, у той час як середній показник активних користувачів по Україні складає 65%. Збільшивши цей показник і на Херсонщині зможемо максимально мінімізувати витрати часу та ресурсів на надання послуг у зазначеній сфері.
Окрім цього, завдяки СДО за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство» керівники установ мають можливість в режимі онлайн контролювати всі транзакції та фінансову діяльність установ в цілому.