«Євроінтеграція під час війни»
Метою комунікаційної кампанії є розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.
«Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», – відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.
У межах кампанії створено сім документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії:
Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС https://cutt.ly/SwnLyMA1
Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС https://cutt.ly/5wnLu1Tv
Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни https://cutt.ly/VwWtzTIv
Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір https://cutt.ly/7wEac0N8
Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС https://cutt.ly/VwDEHR6n
Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/dwA7TuGP
Як Україна приєднатися до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/2wDEGi4M
Кампанія «Євроінтеграція під час війни» – це друга за кількістю залучених партнерів кампанія за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції після кампанії EUKраїна 2021 року. Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.
Протягом періоду просування документальних сюжетів з 15 серпня по 15 грудня 2023 року у Facebook та Youtube вдалось перевиконати поставлені KPI на 190%: сумарна цифра унікальних переглядів досягла 1 320 619.
Кампанія реалізована за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U. Управління кампанією і діджитал підтримку здійснювала агенція Friends of Brands, відео продакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.
Зміст документальних сюжетів не відображає офіційної думки Європейського Союзу.
Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції