Контакт-центр НСЗУ вже пʼять років відповідає на питання, і не лише пацієнтів.
Під час війни єдиним вихідними є субота та неділя — тоді спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість питань.
В інші дні оператори відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00, а у п’ятницю з 9:00 до 16:45. Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Які питання пацієнтів допоможуть вирішити у контакт-центрі НСЗУ за номером 16-77
Питання про перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
Питання про порядок дій, якщо в лікарні вимагають гроші за ті послуги, за які платить НСЗУ.
Питання про те, де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з якими можна укласти декларацію. Або лікарню, яка надає послуги за певним пакетом Програми медичних гарантій.
Адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір із НСЗУ.
Питання про особливості програми “Доступні ліки” та перелік ліків та медичних виробів, які можна отримати безоплатно.
Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.
Куди звертатися з питаннями, які не є компетенцією НСЗУ
Щоб дізнатися графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців чи обладнання у ньому, потрібно телефонувати безпосередньо до відповідної лікарні.
Дізнатися про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайті https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров'я.
Контакти для зв’язку із сімейним лікарем чи амбулаторії, в якій він або вона працюють, можна дізнатися в реєстратурі медзакладу або через медичні інформаційні системи.
Робота МСЕК — інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.