Рекрутинг та мобілізація: у Міноборони пояснили відмінності
Представник Міноборони розповів про особливості роботи рекрутингових центрів та майбутній проєкт із залучення та підготовки майбутніх операторів БпЛА.
Про це в ефірі програми “Спектр” на “Мілітарному” розповів Олексій Бежевець, уповноважений представник з питань рекрутингу Міністерства оборони України.
Розповідаючи про те, чим відрізняється рекрутинговий центр від державних мобілізаційних органів, Олексій зазначає, що перш за все кожен Центр це «цивільний сервіс в ЦНАПі для людей».
«Сенс, який вкладається в цей сервіс, передбачає надання можливості людині дізнатись про цілий калейдоскоп доступних вакансій і сконтактувати її з військовою частиною, а потім допомогти в процесі. Ми хочемо розказати більше про специфіку служби», – зазначає він.
Концепція рекрутингу заснована на принципі залучення людей на військову службу без елементів примусу. Мережа центрів працює, зокрема, як інформаційно-консультаційний сервіс для людей.
«Ми зтикнулись з тим, що 90% людей взагалі не розуміє, що таке військовий організм, як туди потрапити, як ця система функціонує. Ми взялись пояснювати це людям», – розповідає Олексій.
У той же час він зазначає, що рекрутинг не може стати альтернативою мобілізаційного процесу.
«Це два альтернативних процеси, вони мають дотичність певну, але вони діють окремо. Мобілізація – це коли держава визначає де і як ти служиш і ти на це не впливаєш. Рекрутинг пропонує тобі добровільно зробити вибір частини і посади», – пояснює Олексій.
Міністерство оборони (МОУ) Рекрутинг Україна
Український ветеранський фонд Мінветеранів