Маємо перші результати роботи нових сервісів для військовослужбовців та працівників органів системи МВС
7 травня запустили два важливих сервіси: гарячу лінію з питань соціального захисту МВС та електронний кабінет постраждалого.
Оператори гарячої лінії соцзахисту за цей час прийняли понад 480 дзвінків, з них 200 — від початку місяця. Фахівці контактного центру надають консультації із питань отримання психологічної, медичної та грошової допомоги, нарахування пільг, призначення пенсії тощо.
Нагадуємо, що консультацію з питань соціального захисту можна отримати за номером 1536 з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00.
В е-кабінеті постраждалого військовослужбовці НГУ, ДПСУ, поліцейські, ДСНСники, які мають статус постраждалих, а також члени їх родин, можуть отримати доступ до своїх облікових даних та залишити запит на медичну, психологічну, юридичну допомогу. Станом на зараз вже здійснено понад 800 авторизацій постраждалих.
Скористатися сервісом можна, авторизувавшись в Єдиному вікні для громадян.
Продовжуємо системно працювати над підтримкою наших захисників!