Службі єдиного номера для екстрених ситуацій 112 — 1 рік
Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко повідомив, що за цей час оператори лінії опрацювали понад 2 мільйони викликів громадян: від інформації про пожежі до фіксації злочинів. Й одразу направляли профільних фахівців на місце події.
"До 112 зверталися навіть діти, які не знали своєї адреси. Наші оператори визначали локації за описом місцевості зі слів дітей і направляли до них екіпажі патрульних.
Інклюзивність – важлива. Тому оператори приймають звернення жестовою мовою за допомогою відеозв’язку. Також фахівці лінії володіють іноземними мовами, зокрема англійською та польською. За цей період від іноземних громадян надійшло понад 350 звернень", - повідомив Міністр.
Продовжуємо розвивати Службу 112, щоб допомога екстрених служб надходила якнайшвидше до наших громадян.