З 18 червня діють зміни щодо порядку оформлення електронного військово-облікового документу (ВОД).
Відтепер військово-обліковий документ (ВОД) в електронній формі має містити такі додаткові відомості з Реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів:
Прізвище, ім'я, по-батькові та дата народження;
Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
Окремий номер запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
Відомості про результати медичних оглядів, що проводилися з метою визначення придатності до виконання військового обов’язку;
Відомості про наявність відстрочки;
Військове звання (для військовозобов’язаних та резервістів);
Військово-облікова спеціальність;
Відомості про виконання військового обов’язку (категорія обліку);
Відомості про військовий облік (вид обліку та територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, в якому перебуває на обліку);
Відомості щодо звернення або надсилання до Національної поліції повідомлення про вчинення адміністративного або кримінального правопорушення;
Адреса місця проживання;
Номери телефонів;
Адреси електронної пошти (за наявності);
Дата і час оновлення облікових даних;
Дата і час формування військово-облікового документа в електронній формі.
Електронний ВОД дійсним лише за наявності QR-коду. QR-код також має містити дані, зазначені вище. Якщо на момент зчитування дані неповні або не співпадають з даними з Реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів, електронний ВОД не є дійсним.
Строк дії ВОД в електронній формі — не більше 1 року з дати формування та не може перевищувати строк дії відстрочки (як від базової військової служби, так і від мобілізації).
Електронний ВОД можна роздрукувати, він теж має містити QR-код. Це можна зробити самостійно через електронний кабінет чи через Центр надання адміністративних послуг за допомогою порталу “ДІя“.
Джерело: Постанова Кабінету Міністрів від 18 червня 2024 р. № 721 (файл для завантаження та перегляду - https://tinyurl.com/ythm9dcv ).
Херсонський обласний ТЦК та СП