Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Як отримати витяг з Державного реєстру актів цивільного стану - розповідаємо нижче

Дата: 20.08.2024 16:33
Кількість переглядів: 103

Фото без опису

Державний реєстр актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) – це державна електронна інформаційна система, яка містить відомості про акти цивільного стану, зміни, що вносяться до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання та відомості про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану і про видачу витягів з нього. Реєстр ведеться відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться шляхом складення актових записів цивільного стану.

📃 Інформація про державну реєстрацію актів цивільного стану надається відділами державної реєстрації актів цивільного стану у вигляді витягів з Реєстру - відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2007 № 1064 (далі – Порядок).

На запити фізичних осіб та державних органів, органів місцевого самоврядування (їх посадових осіб), а також шляхом безпосереднього доступу посадових осіб державних органів, нотаріусів до Реєстру, видаються (отримуються) з Реєстру такі форми витягів:

✅ витяг з Реєстру, що містить окремі відомості певного актового запису цивільного стану, зміни та іншу інформацію, унесену до нього, або відомості про відсутність такого запису;

✅ повний витяг з Реєстру, що містить усі відомості певного актового запису цивільного стану, зміни та іншу інформацію, унесену до нього, або відомості про відсутність такого запису.

Хто має право отримати витяг з Реєстру❓

👉 Фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред’явлення паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні стосунки.

👉 Витяг з Реєстру про державну реєстрацію народження дитини може видаватися її батькам та усиновлювачам (незалежно від віку дитини), а також опікунам, піклувальникам, адміністрації закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина. У цьому разі зазначений витяг представникові відповідного закладу видається за умови пред’явлення ним довіреності, паспорта або паспортного документа.

Батькові, матері, усиновлювачеві дитини, які позбавлені батьківських прав, витяг про державну реєстрацію народження дитини ❌ не видається.

👉 Право на отримання витягу з Реєстру мають представники фізичної особи.

👉 Банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту відповідно до Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», на їх запит надається витяг з Реєстру в порядку та обсязі, встановленому Мін’юстом, за наявності письмової згоди фізичної особи, якої стосуються відомості, зазначені в актових записах.

👉 Витяг з Реєстру про державну реєстрацію смерті видається:

▫️другому з подружжя, а також батькам, дітям, братам, сестрам, онукам, дідові, бабі та іншим родичам померлої особи за умови пред’явлення ними паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки;

▫️спадкоємцям померлої особи, якщо родинні стосунки та/або право на спадкування підтверджуються документально, за умови пред’явлення паспорта або паспортного документа;

особі, що згідно з договором особистого страхування життя, укладеним у фінансовій установі, утвореній відповідно до Закону України «Про страхування», є вигодонабувачем, за умови пред’явлення договору, паспорта або паспортного документа;

▫️особі, що згідно із спадковим договором є вигодонабувачем, за умови пред’явлення договору, паспорта або паспортного документа;

▫️банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, за умови пред’явлення відповідного договору або іншого документа, що згідно із законодавством підтверджує наявність заборгованості померлої особи, а також документів, які підтверджують особу та повноваження керівника чи представника банку або іншої фінансової установи;

особі, що є власником або користувачем земельної ділянки, суміжної із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, за умови пред’явлення відомостей про кадастрові номери земельної ділянки спадкодавця та суміжної земельної ділянки, паспорта або паспортного документа.

👉 Витяг з Реєстру про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, зміну прізвища, власного імені та по батькові до зміни імені і після зміни імені фізичної особи видається банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, за умови наявності письмової згоди фізичної особи, щодо якої запитується інформація з Реєстру, а також документів, які підтверджують особу та повноваження керівника чи представника банку або іншої фінансової установи.

Куди звернутися❓

📥 Подати заяву на видачу витягу з Реєстру можливо до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану на території, підконтрольній українській владі, 🏢 Центру надання адміністративних послуг, а також 💻 на Порталі Дія (https://diia.gov.ua).

📌 Особа має право звернутися за витягом з Реєстру незалежно від місця її проживання та місця державної реєстрації акту цивільного стану.

Для отримання витягу з Реєстру реєстраторові подається заява, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо відомостей про яку видається витяг з Реєстру:

✔️ прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;

✔️ серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;

✔️ реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру. Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні. Безоплатне отримання витягу регламентується пунктом 16 Порядку.

Детальніше за посиланням: https://minjust.gov.ua/.../otrimannya-vityagu-z...

Юстиція без барʼєрів – ініціатива у межах Національної стратегії зі створення безбар’єрногопростору в Україні. Стратегія розроблена за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

Консультація станом на 20.08.2024

Міністерство юстиції України 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь