Знайте свої права щодо доступу до безоплатної медичної допомоги та ліків.
Ви мали намір записатися до гінеколога на огляд з метою профілактики, а вам відмовили у жіночій консультації, яка має договір із НСЗУ за пакетом “Профілактика, діагностика, спостереження та лікування в амбулаторних умовах”? Ви прийшли здати аналізи з направленням, а вас попросили спочатку сплатити благодійний внесок?
На жаль, випадки, коли пацієнтам безпідставно відмовляють у наданні безоплатних послуг — гарантованих Програмою медичних гарантій — досі трапляються. Але цьому можна протидіяти!
Знайте свої права щодо доступу до безоплатної медичної допомоги та ліків. Знайти інформацію можна:
на нашій Facebook-сторінці;
у посібнику “Гід по Програмі медичних гарантій”: https://cutt.ly/DwCcdHP5;
на інформаційних стендах в лікарнях.
Якщо ви знаєте напевно, що медична послуга покривається Програмою медичних гарантій, не соромтеся запитати у медичного працівника, чому вам необхідно платити за це кошти. Часто проблема вирішується вже на цьому етапі. Якщо ні, то
Зверніться до керівника лікарні за роз’ясненням або залиште скаргу.
При відмові у безоплатному лікуванні залишайте скаргу НСЗУ через електронну форму на сайті: https://cutt.ly/XeniBCCT, або за номером 16-77.
Гортайте карусель, щоб дізнатися більше про те, яка інформація необхідна при поданні офіційної скарги на відмову у безоплатному лікуванні.