Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Аудит трудової книжки

Дата: 23.08.2024 09:51
Кількість переглядів: 36

Фото без опису

Ще з червня 2021 р. на Порталі електронних послуг Пенсійного фонду (далі - ПФУ) доступна електронна трудова книжка.

Юридичний порадник для ВПО вже розповідав, що вносити відомості про трудову діяльність в е-трудову окрім роботодавця може ще й сам працівник.

Сьогодні поговоримо про те, що таке аудит трудової книжки і навіщо його проводити #ВажливоЗнати #PROТрудовіправа

🔎Аудит трудової книжки - це перевірка такої трудової книжки на відповідність вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.

❓Навіщо проводити таку перевірку?

Для того аби оцифрувати трудову книжку, необхідно, в тому числі, завантажити кольорові сканкопії всіх сторінок паперової трудової та відправити на перевірку ПФУ. Саме тому слід провести аудит трудової книжки, аби переконатися у правильності всіх записів, убезпечити себе від відмови ПФУ та від потенційних проблем при вирішенні питання про призначення пенсії.

❓ Чи обов'язково проводити такий аудит?

Ні, не обов'язково. Це практична рекомендація, яка має на меті запобігти можливим проблемам в комунікації з ПФУ.

❓Як провести такий аудит?

1️⃣Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:

▪️ прізвища, ім’я та по батькові, дати народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);

▪️ підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;

▪️ підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;

▪️ печатки закладу, де трудову заповнили вперше.

У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.

2️⃣Наступним етапом є перевірка записів про роботу

У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.

Після того як аудит трудової книжки успішно зроблений, Ви можете сміливо оцифровувати її і надсилати відомості для підтвердження органу ПФУ 👌

_____________________

Юридичний порадник для ВПО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь