На Національній гарячій лінії для дітей для молоді можуть отримати консультації не тільки діти, а й дорослі, чиї запити стосуються дітей. З якими питаннями можуть звернутися дорослі і яким чином це працює?
Перше і найголовніше правило — ваш запит має стосуватися дітей.
Це можуть бути питання, пов’язані з вихованням, булінгом, складнощами у комунікації з дитиною-підлітком, захистом прав дитини тощо.
Ми надаємо психологічні, інформаційні та правничі консультації. Якщо питання стосується встановлення місця проживання дитини після розлучення батьків, виплати аліментів, опікунства, позбавлення або поновлення в батьківських правах — ми працюємо з такими запитами.
Немає нічого сороміцького в тому, щоб звернутися по допомогу. Наша лінія існує саме для цього, і ми завжди готові вас вислухати та допомогти.
Консультації надаються цілодобово, конфіденційно і безкоштовно.
Контакти Національної гарячої лінії для дітей та молоді є незмінними:
0 800 500 225 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних номерів телефонів)
116 111 (безкоштовно з усіх мобільних номерів телефонів по території України)
Telegram: https://t.me/CHL116111
Instragram: https://www.instagram.com/childhotline_ua?igsh=MTV1cDZndHh4bmY0MQ==
Facebook: https://www.facebook.com/childhotline.ukraine
Цю публікацію було створено за фінансової підтримки уряду Німеччини. Зміст матеріалу є виключно відповідальністю ГО «Ла Страда-Україна» та не обов’язково відображає точку зору уряду Німеччини та/або ЮНІСЕФ @unicef_ukraine
Національна гаряча лінія для дітей та молоді