Як подати документи на призначення пенсії через вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України?
Щоб подати документи на призначення пенсії через вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), насамперед потрібно підготувати кольорові скан-копії документів:
• паспорта та ідентифікаційного коду;
• документів про страховий стаж (трудової книжки, диплома про навчання на денній формі, свідоцтва про народження дитини/дітей, військового квитка тощо);
• довідку про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 (за бажанням);
• заяву про відкриття банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк);
• свідоцтва про шлюб – надають жінки у випадку зміни прізвища.
Важливо! Для кожного виду пенсії є свій перелік документів, необхідних для її оформлення. До прикладу, для призначення пенсії по інвалідності необхідно додатково подати документи для обґрунтування цієї інвалідності.
Алгоритм дій подачі документів на призначення пенсії онлайн - https://www.pfu.gov.ua/.../719362-yak-podaty-dokumenty.../
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області