Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі - реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.
Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення.
Подати анкету можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду? Інструкція https://www.pfu.gov.ua/.../719742-yak-zminyty-dani-v.../
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області