Захист прав споживачів - сфера, яка актуальна для кожного з нас. Навіть, у вихідні!
Що робити, якщо порушуються наші права споживача?
Скаржитись до Держпродспоживслужби
Питання, які можуть підійматись у зверненнях - стосовно галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення, якості товарів тощо.
Нагадаємо, звернутися до Держпродспоживслужби можна:
за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot
на поштову або електронну адресу Держпродспоживслужби
01001, м.Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Електронна пошта
info@dpss.gov.ua
цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(050) 230 04 28 або (044) 364 77 80
через сайт Урядовий контакт центр https://ukc.gov.ua/
телефоном 1545
на місцеві телефони і адреси органів місцевого самоврядування.
Юридична допомога для військових. Гончаренко центр