Як діяти, якщо інформація у декларації не зберігається або відображається некоректно?
Якщо після внесення даних вони не зберігаються або відображаються некоректно, спробуйте наступні кроки:
Видаліть некоректний об’єкт – натисніть на кнопку «Видалити» (позначену хрестиком у стовпчику «Дії»).
Очистіть крок – скористайтеся кнопкою «Видалити дані цього кроку» (позначена кошиком праворуч від назви кроку), після чого натисніть «Наступний розділ», збережіть чернетку за допомогою КЕП та вийдіть із Реєстру декларацій.
Заповніть заново – поверніться до чернетки та повторно внесіть дані у проблемний розділ.
Детальніше про декларування – у Базі знань НАЗК:
[wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/]