Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до ЄІССС, можуть оформити онлайн-відстрочку в «Резерв+»

Дата: 28.03.2025 16:41
Кількість переглядів: 36

 

Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до ЄІССС, можуть оформити онлайн-відстрочку в «Резерв+»

Сервіс оформлення онлайн-відстрочок став доступним для ширшої категорії людей з інвалідністю — тепер у застосунку «Резерв+» від Міністерства оборони України ним можуть скористатися люди з інвалідністю, дані щодо яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).

Раніше така опція охоплювала  лише людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, що підтверджує отримання пенсії по інвалідності. На першому етапі це вдалося реалізувати завдяки обміну інформацією з Пенсійним фондом України, а тепер дані про людей з інвалідністю передаватиме і Мінсоцполітики.  

 

Як це працює:

1. Авторизуйтеся у «Резерв+» і натисніть на три крапки на головному екрані;

2. Виберіть пункт «Подати запит на відстрочку», а потім категорію «Людина з інвалідністю»;

3. Подайте запит, після чого отримаєте сповіщення із результатом. 

 

Що робити, якщо даних у реєстрі немає? 

Якщо ви раніше отримували будь-який вид соціальної підтримки, ваші дані вже внесені  до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Перевірити їх наявність у системі можна в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики — soc.gov.ua . Авторизуйтеся на порталі у зручний вам спосіб, як-от за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис, та перегляньте в кабінеті наявність відомостей про встановлену інвалідність. 

Якщо інвалідність була встановлена після 01.01.2025 року на підставі рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (ЕКОПФО), що замінила МСЕК, та дані відсутні в кабінеті, варто перевірити коректність ваших даних, внесених до рішення експертної команди.

Якщо інвалідність була встановлена до 01.01.2025 року, і дані в особистому кабінеті або відсутні, або некоректні, але ви маєте документ, виданий медико-соціальною експертною комісією (МСЕК), є декілька варіантів:

  • скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подати заяву на первинну реєстрацію, додавши скан-копію виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК. Ваші дані «підтягнуться» в електронні системи Мінсоцполітики;

  • звернутися до найближчого структурного підрозділу соціального захисту населення районної у м. Києві, районної держадміністрації, міської, районної у місті (в разі її утворення) ради, та пред’явити оригінал виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК, що підтверджує встановлення інвалідності. Фахівці внесуть дані до систем Мінсоцполітики. 

 

Зверніть увагу: якщо ви раніше не отримували соціальної підтримки, ви також можете скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подавши заяву на первинну реєстрацію разом із скан-копіями документів. Докладніше про первинну реєстрацію — за посиланням 

 

Зміни реалізовані Міністерством оборони України та Міністерством соціальної політики України у співпраці із Міністерством оборони Німеччини спільно з Офісом ефективного регулювання BRDO і за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту DT4UA, що виконує Академія електронного управління (Естонія).

Міністерство соціальної політики України 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь