Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до ЄІССС, можуть оформити онлайн-відстрочку в «Резерв+»
Сервіс оформлення онлайн-відстрочок став доступним для ширшої категорії людей з інвалідністю — тепер у застосунку «Резерв+» від Міністерства оборони України ним можуть скористатися люди з інвалідністю, дані щодо яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).
Раніше така опція охоплювала лише людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, що підтверджує отримання пенсії по інвалідності. На першому етапі це вдалося реалізувати завдяки обміну інформацією з Пенсійним фондом України, а тепер дані про людей з інвалідністю передаватиме і Мінсоцполітики.
Як це працює:
1. Авторизуйтеся у «Резерв+» і натисніть на три крапки на головному екрані;
2. Виберіть пункт «Подати запит на відстрочку», а потім категорію «Людина з інвалідністю»;
3. Подайте запит, після чого отримаєте сповіщення із результатом.
Що робити, якщо даних у реєстрі немає?
Якщо ви раніше отримували будь-який вид соціальної підтримки, ваші дані вже внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Перевірити їх наявність у системі можна в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики — soc.gov.ua . Авторизуйтеся на порталі у зручний вам спосіб, як-от за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис, та перегляньте в кабінеті наявність відомостей про встановлену інвалідність.
Якщо інвалідність була встановлена після 01.01.2025 року на підставі рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (ЕКОПФО), що замінила МСЕК, та дані відсутні в кабінеті, варто перевірити коректність ваших даних, внесених до рішення експертної команди.
Якщо інвалідність була встановлена до 01.01.2025 року, і дані в особистому кабінеті або відсутні, або некоректні, але ви маєте документ, виданий медико-соціальною експертною комісією (МСЕК), є декілька варіантів:
-
скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подати заяву на первинну реєстрацію, додавши скан-копію виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК. Ваші дані «підтягнуться» в електронні системи Мінсоцполітики;
-
звернутися до найближчого структурного підрозділу соціального захисту населення районної у м. Києві, районної держадміністрації, міської, районної у місті (в разі її утворення) ради, та пред’явити оригінал виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК, що підтверджує встановлення інвалідності. Фахівці внесуть дані до систем Мінсоцполітики.
Зверніть увагу: якщо ви раніше не отримували соціальної підтримки, ви також можете скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю , подавши заяву на первинну реєстрацію разом із скан-копіями документів. Докладніше про первинну реєстрацію — за посиланням .
Зміни реалізовані Міністерством оборони України та Міністерством соціальної політики України у співпраці із Міністерством оборони Німеччини спільно з Офісом ефективного регулювання BRDO і за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту DT4UA, що виконує Академія електронного управління (Естонія).
Міністерство соціальної політики України