У Дії зʼявиться ШІ-асистент
Асистент допомагатиме отримати послугу чи довідку, знайти найближчий ЦНАП, а в майбутньому з ним можна буде спілкуватися голосом. Так ми підвищимо ефективність команди підтримки, а люди економитимуть час на пошук інформації.
Паралельно вже тестуємо АІ-асистента для менеджерів, який аналізує запити, робить аналітичні довідки, ставить зустрічі в календарі й завдання в таскменеджерах. В ефірі телемарафону Михайло Федоров поділився:
навіщо в Дію інтегрують штучний інтелект;
які ШІ-продукти використовує Мінцифра в роботі;
як штучний інтелект застосовують у війні.
Відповіді на питання шукайте у відео —
Міністерство цифрової трансформації України