A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Повідомлення про оголошення конкурсу

Дата: 17.03.2021 15:51
Кількість переглядів: 291

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Нижньосірогозька селищна ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи Нижньосірогозької селищної ради – адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Нижньосірогозької селищної ради

Особи, котрі бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Нижньосірогозької селищної ради такі документи:

  • заяву про участь  у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • згоду на збір та обробку персональних даних;
  • заповнену особову  картку форми П 2ДС;
  • дві фотографії розміром 4 х 6 см;
  • копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

  • копію сторінок паспорта громадянина України;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки. 

 

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної  посади:

Громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра.
Без вимог до стажу роботи.

Кандидати повинні знати: Конституцію  України;  закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу  в  органах  місцевого  самоврядування" ,  "Про державну службу",  "Про засади запобігання та протидії корупції", інші закони України з питань організації та діяльності   органів   місцевого    самоврядування;    укази    та розпорядження   Президента   України,   постанови  Верховної  Ради України,  постанови та розпорядження Кабінету  Міністрів  України, інші підзаконні нормативно-правові акти;  інструкцію з діловодства у   відповідному   органі   місцевого   самоврядування;    правила внутрішнього   трудового  розпорядку;  правила  ділового  етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки;  основні  програми роботи на комп'ютері; державну мову.

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

-в інших випадках, установлених законами.

 

Адміністратор відділу ЦНАП зобов’язаний:

 Дотримуватись вимог законів та нормативних актів.

 Проявляти високу культуру, такт та повагу до законних прав та свобод людини та громадянина.

Забезпечувати консультування суб’єктів звернень, надавати вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги. 

Здійснювати прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги. 

Видавати результати адміністративної послуги. 

Забезпечувати взаємодію з суб’єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури. 

Контролювати дотримання суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги. 

Забезпечувати інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.

Реєструвати, вносити інформацію в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формувати адміністративну справу.

Здійснювати обробку, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Отримувати письмову згоду від фізичних осіб на обробку персональних даних,  роз’яснювати   порядок та підстави для обробки персональних  даних, повідомляти про їх права та мету обробки персональних даних.

Забезпечувати захист персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.   

Здійснювати зняття документів з контролю на основі надання адміністративної послуги.

Здійснювати моніторинг надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію начальнику відділу ЦНАП. 

Надавати консультації в телефонному режимі та через Інтернет.

Готувати пропозиції начальнику відділу ЦНАП, щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг. 

Формувати та вести автоматизовану систему діловодства.

Посадовий оклад  адміністратора  відділу – 5300,00 грн.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за  адресою: вул. Садова,7 , смт Нижні Сірогози Херсонської області, тел. для довідок 2-12-53.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь