A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Впровадження інформаційної системи “Соціальна громада” в області

Дата: 05.04.2021 17:01
Кількість переглядів: 78

Сьогодні у форматі онлайн-конференції селищний голова Дмитро Такаджи разом із заступниками та керівниками відділів селищної ради взяли участь в обласній селекторній нараді щодо обговорення шляхів вирішення актуальних питань розвитку області, яку провів голова обласної державної адміністрації Сергій Козир.

Серед питань порядку денного: епідемічна ситуація та запобігання поширенню на території області коронавірусу COVID-19; проведення у 2021 році комплексної інвентаризації місць накопичення заборонених і непридатних до використання в сільському господарстві хімічних засобів захисту рослин; упровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» у територіальних громадах області.

У ході обговорення останнього питання заступник голови облдержадміністрації Андрій Шибаєв зазначив, що завдяки впровадженню інформаційної системи “Соціальна громада” жителі населених пунктів Херсонщини можуть максимально швидко та зручно оформлювати соціальну допомогу, не відвідуючи районні центри”. “Соціальна громада” – це сучасне IT-рішення, яке дозволяє приймати документи на оформлення соціальних виплат максимально наближено до людей. Все, що для цього потрібно – працівник на робочому місці, комп’ютер та інтернет.

У Нижньосірогозькій селищній територіальній громаді підключено 5 робочих місць до Програмного комплексу "Інтегрована інформаційна система "Соціальна громада", з них 1 у відділі соціального захисту населення, медицини та служба у справах дітей селищної ради, 4 у відділі «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Нижньосірогозької селищної ради розпочав свою роботу з надання адміністративних послуг соціального характеру через інтегровану інформаційну систему «Соціальна громада» з 25 лютого 2021 року. На сьогодні Відділом запроваджено надання 47 адміністративних послуг соціального характеру. Станом на 05 квітня сформовано 193 електронні справи, з яких: 184 - прийняті структурним підрозділом управління соціального захисту населення для надання послуги. 15 електронних справ повернуті на доопрацювання і лише по 6-ом отримано рішення про відмову у призначенні соціальних виплат. Робота у системі дозволяє оперативно обмінюватись інформацією між центром надання соціальних послуг і управлінням соціального захисту населення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь