Результати другого підсумкового засідання атестаційної комісії ІІ рівня
07 квітня під головуванням начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Нижньосірогозької селищної ради Наталії Вязової відбулося друге підсумкове засідання атестаційної комісії ІІ рівня.
Розглянули методичні знахідки, здобутки керівників та педагогічних працівників Новоолександрівського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) №10, Вербівського, Нижньоторгаївського, Верхньосірогозького ліцеїв, опорного закладу Нижньосірогозький ліцей, Степненської філії опорного закладу Нижньосірогозький ліцей.
Атестаційною комісією було прийнято відповідне рішення:
- відповідають займаній посаді директор Новоолександрівського ЗДО (дитячий садок) № 10 і заступники директора з навчально-виховної роботи Нижньоторгаївського і Вербівського ліцеїв (Петренко Н.В., Пятковська О.М., Грисенко Н.С.);
- відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» 10 вчителів (Полякова В.В., Поліщук Л.М., Комарницька О.Е., Черемісін В.В., Дєєва М.І., Клочко О.А., Габаїдзе Г.В., Герасимова Л.В., Гаврилова О.М., Леміх Т.І);
- відповідає раніше присвоєному педагогічному званню «Вчитель-методист» 1 педагог (Клочко О.А.);
- відповідають раніше присвоєному педагогічному званню «Старший вчитель» 3 педагога (Габаїдзе Г.Г., Герасимова Л.В., Леміх Т.І.);
- присвоїти вищу кваліфікаційну категорію 1 педагогу ( Носова Т.В.);
- присвоїти педагогічне звання «Старший вчитель» 2 педагогам (Дєєва М.І., Гаврилова О.М.);
- присвоїти педагогічне звання «Вчитель-методист» 1 педагогу (Полякова В.В.).
Завершуючи засідання, начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Нижньосірогозької селищної ради Наталія Вязова зазначила, що атестація – це дійсно підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь керівника закладу освіти, це новий етап на шляху до підняття авторитету педагога серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. І керівники і вчителі закладів освіти Нижньосірогозької громади довели, що вони професіонали в освітній галузі.