A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Повідомлення про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Дата: 07.10.2021 08:26
Кількість переглядів: 468

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Нижньосірогозька селищна ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи Нижньосірогозької селищної ради -  спеціаліста І категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг».

 

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста  І категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг»  Нижньосірогозької селищної ради

Особи, котрі бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Нижньосірогозької селищної ради такі документи:

  • заяву про участь  у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленим законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • згоду на збір та обробку персональних даних;
  • заповнену особову  картку форми П 2ДС;
  • дві фотографії розміром 4 х 6 см;
  • копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному                        веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

  • копію сторінок паспорта громадянина України;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки. 

 

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної  посади:

Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільно володіє державною мовою, без вимог до стажу роботи.

Кандидати повинні знати: Конституцію  України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах  місцевого  самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку  ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також основи технології виробництва продукції, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов'язань, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

-  визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

-в інших випадках, установлених законами.

 Основними обов’язками працівника на цій посаді є:

 Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на відділ.

 Здійснення ведення бухгалтерського обліку відділу.

Створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів.

Підписання звітності та документів, які є підставою для:

- перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

- проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

- оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

- проведення інших господарських операцій.

Здійснення контролю за:

-  відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться відділом;

-   складенням звітності;

- цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

- правильністю проведення  розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих  коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у  тому числі договорів оренди;

- відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

- станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості бюджетної установи ;

- додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

- оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

Підготовка документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням  посадових  окладів  і  надбавок працівникам.

Підготовка звітності місячної, квартальної, річної до фінансового відділу селищної ради та УДКСУ.

Документальне оформлення проходження, служби в органах місцевого самоврядування, надання відпусток, та інших трудових відносин.

Забезпечення складання річних планів роботи з кадрами, формування замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування.

Проведення оформлення документів про присвоєння рангів працівникам відділу, внесення відповідних записів до трудових книжок працівників відділу.

Здійснення обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників відділу.

Здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників відділу, оформлення і видача довідок з місця роботи та про підтвердження стажу служби.

Проведення обліку та оформлення документів службових відряджень працівників відділу. 

Організаційне забезпечення і участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов'язків. 

Здійснення підготовки розпорядчих документів з особового складу, з кадрових питань та з основної діяльності у межах компетенції.

Організація роботи з кадрових питань відділу, готує проєкти наказів з даного питання.

Ведення, зберігання, облік та видачу трудових книжок, особових справ

відділу.

Ведення військового обліку військовозобов’язаних та бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнного часу у відділі    

Здійснення контролю за станом трудової дисципліни у відділі і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Посадовий оклад  спеціаліста І категорії відділу – 4800,00 грн.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за  адресою: вул. Садова,7 , смт. Нижні Сірогози Херсонської області, тел.  для довідок 2-12-53.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь