Тимчасова непрацездатність: зміни, правила, дії
З 01.10.2021 року в Україні змінюються умови підтвердження тимчасової непрацездатності застрахованих осіб. Ці зміни регламентовані наказом МОЗ України №1066 від 01.06.2021 « Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки» де впроваджується заміна паперового листка на електронний.
Медичний висновок про тимчасову непрацездатність може отримати громадянин, який потребує звільнення від роботи на час лікування захворювання, травми, догляду за дитиною та з інших обставин.
При цьому людина повинна бути працевлаштована, тобто офіційно мати договір з роботодавцем, в організації, установі бути застрахованою та сплачувати страхові внески до фонду соціального страхування.
Звертаємо увагу, що всі громадяни які можуть потребувати звільнення від роботи з отриманням медичного висновку про тимчасову непрацездатність, необхідно звернутися в найближчий час до сімейного лікаря, терапевта, педіатра, з метою звірки особистих даних: паспорту (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, внесення ідентифікаційного коду, уточнення номеру телефону для авторизації особи.
Тільки після уточнення даних про особу, можливе уникання проблем з отриманням медичного висновку про тимчасову непрацездатність. При зверненні до лікаря мати при собі паспорт.
До відома мешканців громади: отримання медичного висновку про тимчасову непрацездатність можливе, як в амбулаторних умовах , так і в стаціонарі.
Чинний наказ регламентує ряд нових змін в положенні раніше діючих наказів в частині термінів огляду хворого, тривалості, частоти оглядів, контролю за додержанням режиму хворими.
КНП «Нижньосірогозький ЦПМСД»