Нижньосірогозька селищна територіальна громада
Генічеський район, Херсонська область

Звіт про стан наданння адміністративних послуг адміністраторами відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Дата: 21.10.2021 16:40
Кількість переглядів: 717

Фото без описуЗ початку року в Центрі надання адміністративних послуг громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 261 вид послуг, а саме:

Адміністративні послуги структурних підрозділів територіальної громади та її виконавчих органів – 136 послуг

Адміністративні послуги територіальних органів виконавчої влади, інші державні послуги – 125 послуг

За період з 01.01.2021 р. по 01.10.2021 р., адміністраторами Центру зареєстровано 14670 звернень, в тому числі на віддалених робочих місцях відповідних старостатів – 4783 звернення;

  • видано 14534 результатів послуг, а саме:

Сфера

2021

Відношення % до загальної кількості наданих послуг

Послуги ДРАЦС

179

1,2 %

Будівництва та нерухомості

2862

19,5 %

Громадянства та міграції

1528

10,4 %

Землі та екології

4796

32,7 %

Соціальні послуги

1820

12,4 %

Діяльність бізнесу та громадських формувань

6

0,1 %

Інші питання місцевого значення

3479

23,7 %

 

14670

 

  • відмовлено в наданні послуг по 117 зверненням
  • анульовано і відкликано 19 звернень (безпосередньо заявниками).

Окрім зареєстрованих звернень відділом ЦНАП надаються консультації не лише при особистому зверненні громадян, а й також за допомогою телефону та електронної пошти.

Найбільшим попитом серед населення нашої громади користуються послуги:

Земельні питання

Державна реєстрація нерухомого майна

Послуги соціального характеру

Питання реєстрації місця проживання

Видача довідок та інші питання місцевого значення.

Один із позитивних напрямків розвитку ЦНАПу – замовлення послуг онлайн. Через офіційний сайт http://map.land.gov.ua можна замовити послуги Держгеокадастру з отриманням результатів у ЦНАПі. Таким зручним способом за звітний період скористалися 307 суб’єктів звернення.

Також, з метою простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з самого початку роботи, відділ ЦНАП почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», що став найкращим показником в Херсонській області по впровадженню даної послуги.

Адміністраторами відділу під час прийому заяв встановлено 18 порушень статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», в результаті чого винесено 18 постанову про накладення адміністративних стягнень.

За звітний період до Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) з питання реалізації державної політики у сфері державної реєстрації громадських об’єднань із статусом юридичної особи звернулося за реєстрацією і внесенням змін до відомостей 6 суб’єктів (громадські організації).

Відповідно до Постанови КМУ від 21 березня 2016 року №205 «Деякі питання ведення Державного земельного кадастру», найближчим часом відділ ЦНАП отримає доступи до відомостей Державного земельного кадастру. Це надасть можливість адміністратору Центру здійснювати видачу витягів з ДЗК та витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки безпосередньо у приміщенні відділу, що значно скоротить строки надання адміністративної послуги.

У 2021-2022 р. пріоритетом для ЦНАП  є організація надання комплексних адміністративних послуг (реєстрація народження, місця проживання, соціальні допомоги за принципом «життєвої ситуації»), а також розширення переліку послуг реєстрації юридичних та фізичних осіб, послуг з реєстрації транспортних засобів, отримання посвідчень водія та послуг у сфері міграції.

Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства, внаслідок чого організовано комплексне надання послуг за життєвими потребами, а саме забезпечено запис до електронної черги: онлайн - запису за допомогою #QR code на оформлення комплексу послуг. Електронна черга забезпечує організованість відвідувачів та упередження скупченості. Електронний запис на прийом через офіційний сайт Нижньосірогозької селищної ради допомагає споживачам послуг спланувати свій час і звернутися до ЦНАПу у конкретно визначений час та дату.  Також записатися на прийом до ЦНАП можливо за допомогою попереднього запису безпосередньо у відділі ЦНАП або телефоном.

Удосконалюючи процес надання консультацій та підвищення рівня  задоволеності населення запущено додаткові канали зв’язку :

Цілодобовий телефонний зв’язок*

Viber

* номера доступні, як для дзвінків так і для повідомлень.

З метою підвищення комфорту при оплаті адміністративних послуг у жовтні 2021 року буде встановлено платіжний термінал для сплати адміністративного збору. Платіжний термінал допоможе  відвідувачам заощадити час. Для зручності людей у перспективі планується запустити платіжні термінали для оплати адміністративного збору у віддалених робочих місцях адміністраторів ЦНАПу.

Для забезпечення рівних можливостей та доступності адміністративних послуг особам з інвалідністю та іншим мешканцям громади, які не можуть самостійно відвідати ЦНАП, успішно запроваджена послуга Кейс «Мобільний офіс», мета якого – надання адміністраторами послуг за місцем проживання заявників. У 2021 році цією послугою скористалося 4 особи. Послугу замовляють за телефоном ЦНАПу або за допомогою близьких безпосередньо у приміщенні ЦНАПу.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та підвищення кваліфікації і систематичному навчанню співробітників ЦНАПу (внутрішньому і зовнішньому).

Протягом звітного періоду з метою підвищення кваліфікації у відділі проведено 5 внутрішніх навчальних заходів щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг. Також навчання відбувались у різних формах, здебільшого у форматі онлайн-семінарів та вебконференції.

З 14.06.2021 по 17.06.2021 р. начальник відділу взяла участь у семінар-тренінзі «Особливості функціонування центру надання адміністративних послуг в умовах децентралізації та останніх змін законодавства», організований обласною державною адміністрацією та UNDP Ukraine / ПРООН в Україні.

07 липня 2021 року начальник відділу прийняла участь у круглому столі на тему «Доступні адміністративні послуги як індикатор реформи децентралізації», який організований і проведений Комітетом Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування за участі представників Мінцифри, Міністерства розвитку громад і територій України, ДМС України, Міністерства соціальної політики України, Головного сервісного центру МВС України, Департаменту нотаріату та державної реєстрації Міністерства юстиції України, члени Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг й Асоціації міст України
за сприяння та підтримки Проєкту ЄС «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (UE4PAR).

В рамках реалізації проекту ПРООН, «Посилення стійкості громад в Херсонській області» що реалізовується ПРООН у партнерстві з Херсонською обласною державною адміністрацією Нижньосірогозька селищна рада отримала апаратний комплекс для оформлення та видачі паспорта громадянина України (Херсонської області) для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у вигляді ID- картки. Після підключення каналу конфіденційного зв’язку, у відділі ЦНАП буде запроваджено низку нових послуг у сфері міграційної служби. Загальна вартість проєкту становить 294 000 грн.

Окрім того, завдяки Програмі розвитку ООН (ПРООН) в рамках конкурсу місцевих ініціатив проекту «Місцевий соціально-економічний розвиток», що реалізовується ПРООН у партнерстві з Херсонською обласною державною адміністрацією, відділ ЦНАП отримав Кейс «Мобільний офіс» (загальна вартість проєкту 74 000 грн), за допомогою якого запроваджено виїзне обслуговування  надання адміністративних послуг, де особи з інвалідністю та мешканці віддалених населених пунктів отримають рівну можливість на ряду з іншими мешканцями громади отримати всі адміністративні послуги.

Завдяки співпраці з ПРООН відділу ЦНАП надано можливості інтегрувати до ЦНАП більше адміністративних послуг.

Від початку створення ЦНАПу постала потреба у створенні сучасного приміщення за принципом «Прозорий офіс» та стандартизації процесів надання адміністративних послуг. Тож, було вирішено повністю відремонтувати приміщення колишньої Нижньосірогозької селищної ради, що наразі є адміністративним приміщенням Центру, розмежувавши на зони консультування, очікування та обслуговування.

Для відвідувачів з дітьми облаштувано дитячий ігровий куточок. Приміщення ЦНАПу повністю дозволяє задовольняти потреби громадян в обслуговуванні. Також повністю переоблаштована туалетна кімната для суб’єктів звернення, в тому числі обов’язково для людей з обмеженими можливостями.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь