Відновити декларування та врахувати безпекові аспекти - головний запит суспільства, який держава має забезпечити для громадян.
НАЗК розробило Порядок вилучення з відкритого доступу декларації (cutt.ly/xwQI1M8A) особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а сьогодні він набрав чинності.
Як вилучити декларацію з відкритого доступу?
Чиї декларації підлягають вилученню з Реєстру?
Хто може бути ініціатором вилучення декларації?
Як підготувати подання для цього?
У які строки подання має бути направлене?
Які подання не розглядатимуться?
Відповіді на ці запитання читайте тут cutt.ly/VwQIME0r
Отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до антикорупційного уповноваженого в установі, де Ви працюєте, а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94.
Національне агентство з питань запобігання корупції - НАЗК